MORT ATROPELLAT EN XAVI NOVELL

Aquesta setmana en Xavi Novell "MASSAI"ens ha deixat per sempre més, victima d'un accident mentre estava entrenant amb bici de carretera per la zona de Llinars del Vallés. Ha estat envestit per una furgoneta.

Molts de vosaltres possiblement no el coneixieu, peró jo (Joan Roura), ens vam conèixer quan vaig anar a estudiar FP Delineació a Sant Narcís i vaig passar amb ell 3 anys com a companys inseparables de classe. A més també coincidiem en algunes curses de BTT, just quan aquest esport començava a crèixer. Recordo una anecdota que a vegades, quan ens trobavem, la comentavem i ens fotiem un tip de riure: El seu pare tenia un R-9 amb el portabicis a sobre, i ell tenia una SCOTT d'alumini "del millor que hi havia en aquells moments" i va passar per sota un pont de la via del tren i la bici va quedar destrossada i els sostre de l'R-9 reblincat".

Ostia, no arribo a entendre com la gent pot anar per la carretera sense cap tipus de respecte cap els ciclistes.

Xavi, xaval, estiguis on estiguis et recordaré sempre, hem passat moltes estones junts, sempre optimista i rialler.

Jo i el CCFarners donem el pesam a la seva familia.

Aqui us penjo un video "Massai" en record d'aquest meu company.http://www.youtube.com/watch?v=CGdL0bv8VhM&feature=player_embedded

No hay comentarios:

Publicar un comentario